søndag 29. november 2009

Helgen er over


Huff og huff! Den triste søndagen er kommet, og den ekle følelsen om at i morgen er jobb og ansvar tilbake for fult!
I den siste tiden har jeg begynt og strikke, så bedriver mesteparten av tiden min med å gjøre det.. Føler jeg aldri kommer ordentlig videre uansett hvor mye jeg holder på!
Helgen har egentlig stort sett vært veldig fin og avslappende. Fredagen hadde jeg besøk av min lillebror og doggien vår. Mamma og Pappa hadde julebord med venner hjemme hos seg, så synes de skulle få slippe kidsa:) Meg og Freddien spiste Peppes Pizza, masse snop og så på tv og film hele kvelden. Veldig koselig:)
Lørdagen var jeg litt hjemme hos mamsen og spiste pinnekjøtt. NAM!
Ettermiddagen og kvelden var meg, Kristine og Danieboy på kino og så Twilight. Filmen var arti parti , og etter det bar det avgårde til Pizza og blåskjell fest hos foreldrene til Kristine:D
Idag er det bare daffe dag! Tenker å kanskje reise på kino i dag også gitt. Er jo ikke så veldig mye annet å bedrive en søndag med. Mørket er allerede kommet for fult, og på tv er det jo absolutt ingenting å se på..
Men akkurat nå er pappa på besøk for å hjelpe meg å ordne høytalerne mine. De har sviktet litt i det siste, og det er faktisk krise! Er ikke litt det samme å høre musikk på de lusne høytalerne på computeren.

2 kommentarer:

  1. Du er jammen en reser på oppdateringer!

    SvarSlett
  2. Jeg må si meg enig i at det ikke er det samme å høre musikk på dårlige høytalere :p Da blir liksom sangene litt ødelagt :p

    SvarSlett