torsdag 10. desember 2009


I dag har jeg vært på teater med jobben, det var egentlig veldig koselig gitt! Deilig å gjøre litt annet enn å sope rundt på en lekeplass en hel dag:) I morgen er det Lucia feiring og jeg skal spise lussekatter til det tyter ut av ørene på meg! Bare så dere vet det.

Etter jobb var jeg på IKEA med en venninne, var kjempe kos.. Jeg absolutt elsker meg der! De har jo alt, er akkurat som å være i en snopebutikk. Jeg ble helt overivrig av å kjøpe en fin tekopp og bestikk! Gratulerer til meg selv:§
For første gang har jeg også kjøpt blomster til meg selv for å ha i leiligheten, BLOMSTER! Ikke noe plantetull, åneida.. Ekte varer. Noen flotte tulipaner som henger langt nede på bordet over vasen, ingen kan si at ikke jeg kan velge friske blomster hvertfall. De frisker nå hvertfall litt opp:D Så lenge det varer!
Nå skal jeg lese bok og spise meg feit på sjokolade og drikke meg beruset på brus!
Forresten så spiste jeg Pinnekjøtt på ikea i dag, STOR porsjon.. WRA! Hvis det var noen som så en lykkelig jente med ribbefett langt ned på knærene i Åsane i dag, så var det nok meg.. Jada jada!

GOD NATT!
Lots of love fra fjelltrollet:D

4 kommentarer:

  1. Hhahahah, så FINE tulipaner! Tanken som teller :p

    I dag skal JEG spise pinnekjøtt, mmm!:D

    SvarSlett
  2. JEG ER IKKE DUM! HAN er dum! Åh, jeg klarer ikke slutte å tenke på det, men han har jo ikke tiss!! Men så husker jeg i noen episoder at da hadde han det. Så ikke si noe. Jeg er fremdeles litt spent!

    SvarSlett
  3. Nå er det KUN ti dager siden du blogget sist.. good job :-D

    SvarSlett