søndag 22. november 2009

En vanlig søndag!



Helgen har bestått av jentekveld på Fredag og repair dag lørdag og søndag.
Fredagen gikk jeg rett hjem fra jobb og dusjet, så rett inn til byn for å prøve å finne noen klær siden det var Lønningsdag! Swiii! Jeg var et kvarter på Hennes & Mauritz og fant meg 2 kjoler og 2 topper. Jeg måtte bare betale og komme meg ut før alle pengene kom til å forsvinne første dag!
Kvelden var helt herlig! :D Vi var en gjeng jenter som lagde mat sammen , drakk og koste oss.
Vi gikk alle på byn, men det var ikke kjekt så vi bare drakk mer også rett på Narch, også enda et narch:D
Gikk og la meg 12 på lørdag formiddag, sov til 15, så var det å rydde også ut å spise på TGI Fridays med familien:D Kjempe koselig.. Ellers har det vært en rolig helg med masse sofasitting, men er det ikke slik det skal være da? jooooda.

Nå skal jeg spise nudler og stikke inn til Krissibaben og Co! Skal spandere en film og snop siden hun kjøpte DYR vin på byn...


Noen bilder fra Fredag






SØTINGER!

3 kommentarer:

  1. Herlighet kor langt hår du har fått, Katrine!

    SvarSlett
  2. Its fake you know:-) look at my hair, thats what i call long hair, and real! heheh, dont hit me katrine :-)

    SvarSlett
  3. oppdater bloggen mer!!!!! :-)

    SvarSlett