mandag 16. november 2009

Husmoren





En av mine to lesere har tvunget med til å lage nytt innlegg:D
Helgen har vært underbar! Jeg har Hatt besøk av min kjære og bare slappet av:D
På lørdag ble det litt alkohol i bildet, og kvelden endte med og omtrent sloss med en ekkel sotraløk som absolutt ville banke meg og Ella fordi jeg spurte fint om han kunne lage plass til en til! HVA SKJER? Enkelte mennesker kan bare grave seg ned i sin egen bæsj.

I dag er sofadag!
Kom hjem fra jobb og spiste taco, ellers har jeg ryddet litt og vasket masse klær. Skikkelig husmor blitt! Nå sitter jeg på alle mulige internettsider og ser på alt jeg skal bestille når lønningen renner inn på konto:)


Etterpå skal jeg lese bok, spise kjeks og ligge meg babytidlig.


Noen få bilder fra lørdagen!



Ella har sydd kjolen selv! Flink eller?:D
Ellers vil jeg bare si, Kristine! Kom deg hjem fra Oslo...
Hei, hopp og tjo ho

3 kommentarer:

  1. Den kjolen var sykt fin!! Ella var flink. HEHE! Og søte Katrine+Eirik!:D <3

    Vi får nøye oss med det, at sotraeklingen, etter du var ferdig med han, er han ikke i stand til å produsere arvinger :D

    SvarSlett
  2. Har du fått deg kjæreste?=O

    SvarSlett
  3. Søte dere var gull eggene mine !!!!!! And nice dress Ella! ye :-)

    SvarSlett