tirsdag 24. november 2009

Kokken selv!


Dagen begynte med at jeg forsov meg godt i dag. Verste tingen som skjer, blir helt svimmel blir jo så stresset!! Nå har jeg nettopp spist middag, lagde ytrefilet med pommes frittes til.. Er jammen meg ikke mange ganger jeg lager middag til bare meg selv, men i dag var det dagen for å gjøre det:) Har ryddet hele leiligheten , holder på å vaske klær og da måtte det avsluttes med middag for en gangs skyld.

For dere som ikke vet det har Kiwi tilbud på forskjellige varer hver fredag.
Opplegget heter "Go' helg" de bytter mellom laksefilèt, ytrefilèt og kyllingfilèt. Er ca 150 gr og koster ikke mer enn 14.90! Perfekt middag for en som bor aleine slik som meg:D

Resten av dagen skal jeg bare småputre og rydde litt overalt. Er så mange ting som aldri kommer under kontroll i denne leiligheten, blandt annet alle regningene... Får frysninger av ordet, men i går betalte jeg alle jeg hadde og satt penger på sparekonto! Er ikke jeg flink så vet jammen ikke jeg. Nå sitter jeg faktisk å ser på steder å reise til, jeg har nettopp startet sparekontoen og slik som jeg tenker det nå, kommer de pengene til å bli brukt til å reise og bo andre steder! Jeg har utrolig lyst oppleve andre byer og land.
Noen som har noen historier, reiser som er å anbefale??

Idag lagde vi pepperkaker på jobb også, blir helt stresset jeg! Juler nærmer seg virkelig. Jeg er ikke noe stor fan av julepynt, juletre, julegaver og alle andre juleting. Bare stress helt veien. Eller det er ikke helt sant, er jo alt for stor fan av julebrus og kakemenn (uten sjokolade vel og merke). NAM^^


Sist men ikke minst vil jeg bare dele med dere at de over meg bråker noe så inn i blæææ mye! Til og med når jeg hører på høy musikk hører jeg at de LØPER og TRAMPER mer enn jeg noen sinne trodde gikk ann... De begynner også gjerne tidlig en lørdagsmorgen:):) Er ikke det helt utrolig uhøflig?????

Gosh jeg har mye på hjeret i dag!
Ytrefilèt, Katrine,kakemann og julebrus!
Ingen kan si at ikke jeg kan paint!

4 kommentarer:

  1. katrine din sopp infeksjon ! du sa du skulle t din mor å de :-( bæbu bæbu bæbu ! men imorra babe, than it will be me and you ! GRRRRR

    SvarSlett
  2. Hallaien gadaiien,, så frøknen liker ikke julegaver.... kjekt å vite i disse førjulstider... hehe

    Fra en som tenkte å kjøpe noe men men ??????

    SvarSlett
  3. Kristine my girl vi var ikke hjemme.... sånn er det med den saken.......

    SvarSlett
  4. hun elsker gaver, bare ikke julen :-) bare gi hun MASSE dyre gaver.. she's a golddigger!

    SvarSlett