tirsdag 3. november 2009

IKEA

I går fikk Ella innfall om at hun ville hjelpe meg å fikse i leiligheten. Leiligheten min er bitteliten, og egentlig ganske så stygt innredet.. Liker veldig godt innredning og pynteting, men ikke når det gjelder hos meg selv. Er alt for rotete av meg til å holde det fint og pyntelig.
Jeg har bodd her i snart to år, men det ser fremdeles ut som jeg har bodd her i en uke og slengt inn noen møbler fra alle loppemarkedene i hele Bergen. Så endelig var det noen ville være med å rydde, kaste og handle nye ting på IKEA:D


Nå har vi fått gjort litt, det ser ikke helt fullkomment ut, men det ser mye bedre ut!
Kastet masse og fått opp litt fine lys og andre søte ting jeg kjøpte i dag.
Ella synes også det var bra jeg vaske vinduskrikene og krokene, hun synes det var ekkelt når hun møtte hele slekten til Lille Petter Edderkopp i vinduene. Noe jeg ikke helt skjønner, bare gøy med litt døde edderkopper på besøk. Eller??
Jaja, nå er de godt trekt ned i do!

2 kommentarer:

  1. Endelig er edderkoppenne vekke! En er greit, eller egentlig ikke, men en BALL med døde edderbææer, det får gå GRENSER!!

    Heldigvis var vi superflinke, og gjorde det superfint!:D

    SvarSlett
  2. Skal blande det med KYLLINGEN i kjøleskapet jeg!:D Hahaha!

    SvarSlett