onsdag 4. november 2009

5+5=8



I dag er jeg hjemme hos mamma og pappa! Kom her i 3 tiden og fikk beskjed med en gang om å hjelpe min lillebror med leksene. Jeg har funnet ut at femte klasse lekser ikke er til å spøke med! Begynner virkelig å angre på at jeg aldri fulgte mer med i timene på skolen. Etter det pakket jeg meg inn i mamma sine deilige tur klær og gikk tur med hunden.
Jammen santen er Bergen koselig når det ikke regner:D Jeg har også sett på masse gamle bilder som ligger på mamma sin pc, elsker gamle dager! Er så mange artige minner!

Ellers har jeg bedrevet siste halvtimen på å leite etter spøkelser og uvelkomne gjester her , noe som til slutt viste seg for å være Ronja ( den søte hunden som bor i det oransje huset) som hadde klart å rote seg inn på et kott. Jeg tenkte det var henne først, men siden jeg ikke hadde øynene på meg klarte jeg å forveksle et teppet som lå i sofaen for å være henne..

JAJA, mysteriet løst!
No more Hide and Seek for today^^
Nå er det tilbake til Tv og sofa:)

myspace graphic at Gickr
Ronja som liten søt bebi!

2 kommentarer:

  1. Så gøy med blogg, Katrine! Då kan eg følge med litt på deg og ditt, er ikkje ofte eg ser deg, nemlig. Høres ut som du har det bra, då! Og, ja, eg har DEN skjønningen. Kom gjerne på besøk og hels på han!

    SvarSlett
  2. Hahah, artige og grusomme minner! Vi var noen flotte julebukker, det skal vi ha! Nå er det leggetid, klokken er tross alt LANGT over 9.

    SvarSlett