torsdag 12. november 2009

Dusk!


Sitter hos Kristine og lager dusker. I morgen er det trollfest og siden jeg er snill skal jeg prøve å lage flest mulig duskehaler til alle småtrollene på jobb som ikke har det med seg..
Ellers har jeg stripet håret til Kristine, håper det blir kjempe stygt og faller av! Hun har verdens vakreste hår... Livet er urettferdig gitt:)
Etterpå skal jeg på Ica og handle mat til det ensomme kjøleskapet mitt. Så må jeg rydde hjemme, siden jeg får besøk fra Oslo!:D woooho!

4 kommentarer:

  1. Håper hun blir dritstygg på håret! Det fortjener hun, etter lang tid med fint hår!! Rett skal være rett.

    SvarSlett
  2. jeg hørte deeeeeeeeeeeeeen ..... Jeg ble det drit støgg ! Katrine sux ! ææææ

    SvarSlett
  3. Tullaaa hilsen krissi

    SvarSlett
  4. Dynepute, hvor er du? OPPDATERING PLEASE!:0

    SvarSlett