søndag 3. januar 2010

Blogg bloggedi blogg blogg!

jada jada, Bad blogger is back! Mye har skjedd siden sist gitt!
Nå er julen og nyttår over, må nesten innrømme at jeg savner det litt..
Har vært en deilig tid, egentlig slik som forventet.
Var jo egentlig bare å få ferdig den ekle julegave shoppingen, så var det morroe igjen:)
Lillejulaften reiste hele familien skram skram ut på hytten for å feire med familien der ute. Det første som møtte oss når vi kom inn var en dø fugl.
JA, du leste rett. DØD! Æsj! Den hadde kommet seg inn i et hull i pipen og fløyet rundt der og bæsjet OVERALT mens den prøvde å finne veien ut.
Det hadde den da selvfølgelig ikke, og hadde deretter krepert sakte men sikkert. JØKK!
For dere som ikke vet det så hater jeg fugler mer enn veldig mange andre, så for meg var dette en stor nok grunn til å egentlig bare reise hjem og ligge seg for å sove til julen var over. Men meg og Mamma overlevde skrekken og shinet hele hytten til det ikke var noe spor av fugl igjen..
Bra jobbet? Oh jes!
Men men, så kom julaften og alt var bare fryd! God mat og koselige tider.. Jeg var super fornøyd med mine gaver og håper alle andre var det også:) Jeg har nå hvertfall fått meg ny Pc og høytalere, så kanskje det blir mer blogging fremover?



Katrine åpner gave i sin vanlige kina sitestilling.


Ellers i romjulen var det å spise

og spise

og spise

og spise:)

Så var det to dager på jobb, også fri igjen:D

Nyttårsaften ble feiret hos Ella og hennes utvalgte Kent.. Først middag hjemme hos mams og paps så rett på fest.. Ble en vellykket kveld og jeg storkoste meg masse:D
Oslogutt var også med på dette eventyret, så det var jo et stort pluss...

Nok om fortiden, å tilbake til nåtid og fremtid.

I dag har jeg vært på fjellet og stått på snøbrett! GOSH, så gøy det er!
Er kjempe lenge siden jeg har vært, og nå merket jeg det var på tide..
Ble spontantur planlagt i gårkveld med Raymond og Nicky, de kom å hentet meg grytidlig og vi var en overtrøtt gjeng på tur. Guttaboys hadde selvfølgelig bestemt seg for å ikke sove i det hele tatt i natt, så de var hakket verre gitt..


Nok skrift for hele året dette her vel.
Krampen har tatt meg, får fortsette i morgen eller neste måned:)
Jeg kjeder meg, slenger med et flott og fresht fotografi av meg!






Noen bilder fra hele jula:)

Det ville ikke pcen hjelpe til med akkurat nå så det får heller komme!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAH! DØD FULG! Det har du ikke sagt!!! Skulle ønske jeg så Ellen når hun fant den, åh!:D

    SvarSlett