mandag 4. januar 2010

Syk

I dag har dagen vært daff! Vært dårlig i hele natt og vært hjemme fra jobb.
Hadde meg en skikkelig knall fall i går så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre...

Forresten har dere sett Couger Town, der Courtney Cox spiller hovedrolle? Hvis jeg ser like bra ut som henne når jeg er 45 år så skal jeg nok ikke klage nei! Blir helt sjokkert at det er mulig, greit nok at det gjerne er noen små operasjoner inni bilder på noen av kjendissene men hallo!

Hadde tenkt å ligge innpå noen bilder og litt sånn der, men siden den nye pcen min allerede har begynt å streike så ville ikke det la seg gjøre.
Så nå er jeg litt sint og går å ligger meg:D
God natt godtfolk.


2 kommentarer:

  1. Må være forsiktig når du driver ekstremsport frøken!

    Håper du blir frisk igjen til i morgen!:D

    Forresten!!!! Kent vil kjøpe sjeselong/chaiselong(?)? til sofaen!:D Han kunne betale 2000,og jeg 800! Da kan han ligge og spille x-box, weeee!!!:D

    SvarSlett
  2. PC ikke bra, da må den lev. tilbake... eller er det du som ikke var våken

    SvarSlett