mandag 25. januar 2010

Jeg vet faen ikke hvor jeg skal begynne!
Dagen begynte flott! Jeg var lys våken når jeg måtte stod opp, bussen min dukket opp så jeg faktisk kom presis til jobb. Deilig og rolig dag på jobb ogsåååå.
Jeg som aldri eier noe som helst av mat og drikke i leiligheten skal selvfølgelig velge i dag til å ta en skikkelig handlings. Ordentlig mat og middag for flere dager fremover, jeg kjøpte masse drikke så jeg faktisk har noe å tilby gjestene mine på. Men dette kunne jeg bare angre på!
Bussen min bestemte seg for å måtte hive av alle passasjerene fordi det var bygningsarbeid oppe i gaten.. Som dere vet så bor jeg laaangt oppe på fjellet og det er bare en buss som går opp her..
Så det endte altså med at jeg måtte GÅ i over 25 minutter for å komme hjem!! Posene kom hull i og jeg kan ikke lenger kjenne fingrene mine! Jeg hater verden!!! Helt seriøst, de må jo faktisk jobbe om natten, kan jo ikke stenge av hele gaten MIDT på dagen!!! Jeg synes jo selvfølgelig mest synd på meg selv, men tenkt også på de gamle damene som omtrent ikke klarer å gå??? ^ÅÅÅÅRh! Nå skal jeg spise meg feit og gå å ligge meg...

3 kommentarer:

  1. Fy faaaaaaan så irriterende!!!!! stakkars vennen min :(

    SvarSlett
  2. Huff =( Håper bussen kjører helt opp neste gang!!

    SvarSlett
  3. huff så kjedelig! får håpe de får noen klager så det ikke skjer igjen :)

    SvarSlett