mandag 21. desember 2009

Julerush og Snøkaos!

Nå er snøen kommet for å ligge seg, hele Bergen er ett eneste stort virr varr.. Alle går helt amokk for å få kjøpt julegaver, og det virker som folk aldri blir ferdig.
Jeg skal ikke si noe på det da, jeg er enda ikke ferdig og holder faktisk på å bli gal av hele juleopplegget.
Vi stresser oss i hjel i flere måneder på fohånd og bruker tusenvis av penger for å få EN dag perfekt... Sant skal være sant, jeg er veldig glad i å få gaver, og liker også at andre skal ha glede av mine gode julekjøp, men fy for et stress..
Jeg gleder meg som en grisunge til alt er over.
Mitt største problem når jeg er ute å kjøper julegaver er at jeg har ekstra mye penger denne måneden pågrunn av halv skatt, og da ender jeg som oftest opp med mer ting til meg selv enn til de jeg faktisk skal handle til..
Men men, jeg håper dere alle får en fin jul og liker gavene dere får:) Jeg har hvertfall lagt våken mange netter for at dere skal bli fornøyd!

Ellers i det siste har jeg ikke gjort noe nytt. Jeg har som vanlig vært syk en lang stund, akkurat som jeg pleier. Gleder meg masse til julefri og få helsen tilbake. Håper all pinnekjøtt og julemat skal hjelpe på dette.
Forrige helg hadde vi velkommen hjem fest for være kjæreste venn Christopher! Kvelden endte som det pleier, alle forsvant overalt og var fulle og typisk norsk. Men alt i alt en vellykket kveld med vår gode bamsefar:)




Dagen i dag på jobb har vært helt fantastisk, mange unger som har fri, jeg har fått julegaver og har vært ute å akt! Kan en arbeidsdag bli gøyere? I morgen blir det lang dag ute med masse aking og leking i snøen. Me like!


Jeg har nettopp kommet hjem fra byn, nå skal jeg lage 1 2 3 mat og få gjort litt julevask!


Her er noen av mine julekjøp til meg selv:D




Og dette er ikke alt, åneeeida du.. skal det være så skal det være!

2 kommentarer:

  1. Hurra!:D Endelig! Så masse fint du har fått deg!:D Jeg også, haha! Litt julegaver til andre, MANGE til meg!:D Og det er den Jenny jakken sant?:D Håper du kjøpte den nettopp, for den er halv pris! Stod og så på den, men kom fram til at jeg hadde brukt nok på meg selv. (Sure)

    SvarSlett
  2. Jeg vet jo egentlig det, klær er best når de koster ca 29 kr. Eller om det er et 50% skilt over de!

    Yeey!:D Bra du likte det! Håper det får hedersplass!:D Jaa, nyttårsaften blir kjempekoselig!!:D Jeg må finne ut hva jeg skal gå med :p

    SvarSlett